sobota, 4 lipca 2015

Chcę już jesień!

Pozdrawiam wszystkich czekających na lato i lubiących te skromne 34 stopnie Celsjusza w cieniu!
Lato to jedna z najbardziej znienawidzonych przez mnie pora roku. Wiosny nie lubię, bo nie roztaję się z chusteczkami, w lecie czuję się jak moje tofu na patelni. Odpowiada mi jesień, jest już chłodno, o ile nie leje całymi dniami i jest troszkę, ALE TYLKO TROSZECZKĘ słońca to jest super. No, ale nic zrobić nie mogę, chyba, że się przeprowadzić. Zastanowię się nad tą propozycją.

Nie pisałam już kilka dni, bo nie miałam neta, nie miałam o czym, nie było żaaaadnej aktywności - 3 ostatnie posteły mialy po 0 wyświetleń.

Z obserwacji profesor W. na temat upałów:
Jak jest ciepło i biegnę sobie spokojnie, tak wiecie w 2 strefie wysiłku, no może w 3, serce mi pika ze 140 parę uderzeń na minutę to mam się supi.
Jak jest upał, patelnia, grzanki na chodniku w zacienionym parku nad rzeką i biegnę sobie tak spokojnie szorując językiem po tej że ścieżce też w moim odczuciu 2 strefie, a tu nagle patrzę. I co widzę? Dobre 160 parę piknięć na minutę. Można? Można! No i trening żyje swoim życiem ,a tu przecież interwał powinien być. To lecę po 20s 3 razy. Potem look na zegarek i tam 177. Takie życie w upale.
Wystaw miskę z wodą dla biegacza. Nowa akcja zainicjowana przez Wkurw_team :D hahah

Koniec moich żalów.


Nie pamiętam co robiłam ostatnio. I nie będe tego pisać, bo bez sensu. Dzisiaj z rana trening  na tartanie. Zostałam prażynką. Łapcie parę fotek, autorstwa nie powiem wam kogo. Myślałam, że się usmażę. Zostałam smażonym chomikiem. Potem śniadanko, bo przed treningiem był tylko mrożony banan <3 i lecę na sklepy, po jedzenie oczywiście :)) Kupiłam parę ziółek, ciastki, płatki drożdżowe i chyba tyle. No... I potem jadłam obiad. Interesujące prawda? Uuuu! I wypiłam już ponad 3 litry wody, a jest dopiero 16...





Tyle ode mnie. Kolej na was. Jakieś propozycje do pisania? Nie mam pomysłów, a nie chce mi się opisywać moich nudnych dni. Do napisania, o ile coś napiszę.

2 komentarze:

  1. zrobisz tag 15 rzeczy, które czynią moje życie piękniejszym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś zrobić, jeżeli podpasują mi pytania to z chęcią ;)

      Usuń