sobota, 18 lipca 2015

Where is my power?

Witam was po długiej przerwie!
Nie pisałam z 2 tygodnie, booo.... tak na prawdę nie chciało mi się. Przepraszam, poprawię się.

Jeżeli chodzi o mnie to jutro wyjeżdżam w moje ukochane Góry Izerskie <3
Codziennie będę mieć po 3 zabiegi, treningi siłowe, basen, aqua jogging, bieganko po górach, może rower. Nie mam pojęcia jak się wyrobię, ale tak będzie.

Tomorrow I will go to my beloved mountians - Góry Izarskie. Everyday I will have 3 exertions, strenght workouts, swimming, aqua jogging, running in the mountians, maybe riding a bike. Day is too short for me!  :)

Trening  tydzień temu :)
Jeżeli chodzi o treningi to na koniach nie byłam od czerwca, nie ukrywam, ale mi tego brakuje... Ehhh... Z bieganiem szło bardzo fajnie, latałam po 10-11km,  interwały, ale coś mnie dopadło i brakuje mi mocy. Już przechodzi, ale to jeszcze nie to.
____
Latest I rode a horse in June, this is awful for me. I often ran 10-11 km but I haven't got a power... Now sometimes is good, sometimes is bad, but I trust that always will be good! :)

Zaczęłam treningi w bieganiu po schodach, biegałam 2 razy, raz wytrzymałość, a raz mierzyłam sobie czas. Zdecydowanie lepiej niż w zeszłym roku! Z tego co pamiętam to wtedy miałam w okolicach 1:37, a teraz... heheh ;) I na zawodach miałam 1:29. Adrenalinka i tak wyszło ;)
_____
I started running up stairs. I ran 2 times, first workout was a "endurance training", and second time I checked my time. Definitely I did a veeeery big progress! :D O hope that in the competition I will have a good place!

Dzisiaj trening BBL, po 400m robiliśmy, jak pisałam nie mam mocy... Ciężko było, jak biegłam to było git. Mam nadzieję, że w górach lepiej będzie! Na koniec bieganko na bosaka po trawie! Uwielbiam!

Teraz wybieram sobie plan treningowy :) Ktoś chętny  aby zrealizować go ze mną? :)
____
Now I'm choosing a training plan. Who is willing to do a programme with me? :)

Do zobaczenia! xx
See you soon! xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz