niedziela, 2 sierpnia 2015

Woodstock


Hej! Co u was? Ja chciałabym się teraz w wami podzielić relacją z Przystanku Woodstock, na którym ostatnio byłam :)
English:
Hi! How are you? Recently I was on Woodstock Music Festival, so now I would like to tell you about this ;)

Obecnie Woodstock odbywa się w Kostrzynie, mam tam około 2 godzin jazdy, ale wliczając korek, bardzo duży korek jechałam 3,5 godziny! Większość z Was wie czym jest to wydarzenie, nazywane 'Najwspanialszym Festiwalem Świata', nie wtajemniczonych odsyłam tu (link) i tu (link) .
English:
To Kostrzyn where is a Festival I have approximately 2 hours car driving, but the traffic jam is always big, very big so I drove 3,5 hours! :o People called Woodstock "The greatest Festival in the world". I agree with them :) If you want to read more about this look here (link) and here (link).
Po co stać w korku? Lepiej posiedzieć na stacji benzynowej :) Z moją ciocią ;)
Break on petrol stacion when all people are in a traffic jam! With my aunt :)
Scena i "trochę ludzi" :)
Scene and "a few" people :) 


Best music! :) 

Ode mnie to tyle, spodziewajcie się jeszcze paru zdjęć :)
Bye! xx

2 komentarze:

  1. żałosna jesteś. myślisz, że to fajne pisać w innym języku? naucz się angielskiego i dopiero go używaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah :p Anonimku, muszę cię zasmucić... Po to pisze w języku angielskim, aby się go nauczyć, utrwalać słowa. Jeżeli mój blog nie podoba ci się, to nie wchodź, przymusu żadnego nie ma :)

      Usuń