poniedziałek, 17 sierpnia 2015

[TAG] 5 rzeczy, które czynią moje życie piękniejszym.

Post na życzenie anonimowej czytelniczki tego bloga :)
Przedstawię wam TAG: 15 rzeczy, które czynią moje życie piękniejszym,ale w skróconej formie. Opiszę 5 rzeczy, które są dla mnie wyjątkowe oraz 5  które wybitne mnie wkurzają.  Do dzieła!

1. Natura. Uwielbiam spędzać czas wśród zieleni, w otoczeniu drzew. Często odwiedzam parki i lasy w poszukiwaniu spokoju. Niestety, parki są w opłakanym stanie. Dookoła śmieci, pijani ludzie leżący w wielu miejscach, 12 latkowie palący papierosy, czy latające psy, które już szczerzą zęby na każdego przechodnia, a właściciel uparcie twierdzi, że "on się chce tylko bawić" lub "on nie gryzie".



2. Sport. Nie znam problemu, którego nie dałoby się zabiegać. Często sport to jedyna moja odskocznia od rzeczywistości, nie licząc części książek. Dzięki aktywności fizycznej, udało mi się wyjść z wielu problemów.




3. Książki. Bez książek życie byłoby nudne! Jest ich na tyle dużo, że praktycznie każdy problem został w nich poruszony. To czyni je czymś wyjątkowym.



4. Nauka. Nie  lubię szkoły, a w niej większości przedmiotów, ale pogłębianie i doskonalenie wiedzy w zakresie moich ulubionych dziedzin, bardzo lubię. Ciekawość mnie zżera na myśl o wielu rzeczach i staram się spędzać jak najwięcej czasu na rzeczach , które mnie interesują.



5. Warzywa i część owoców. Nie ma niczego lepszego od shake warzywno-owocowego na śniadanie. Zresztą wszystkie rośliny to bardzo interesujące organizmy, ale nie zmienia to faktu, że cykle rozwojowe roślin to chyba najgorsze co może być na biologii.



Druga część ukaże się w najbliższej przyszłości, jeżeli chcecie ją już teraz to komentujcie :)
Co czyni twoje życie piękniejszym?

5 komentarzy:

  1. Dzieki Czekam na ta druga czesc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Niedługo postaram się ją dodać :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu, ale przez moment byłam pewna, że to Wodnik tam haha. Ale tam jest zupełnie inny sufit.:|
    Co do 3. punktu zgadzam się.😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój super basen na moim zadupiu :p hahah wgl jak mogłaś je pomylić, mój jest zdecydowanie ładniejszy ^^ Książki <3

      Usuń