niedziela, 9 sierpnia 2015

[TAG]: Muzyka




Pozwólcie, że tagów nie będę pisać w języku angielskim. Jeżeli anglojęzyczni czytelnicy się odezwą to wtedy zacznę :)
I will not write in English. If you want to read this tag (and other tags) in english, please tell me :)

1. Jaki styl najbardziej lubisz?
Lubię cięższą muzykę, słucham głównie różnych odmian, czy tez podgatunków (jak biologicznie :p ) metalu i rocka. Czasem słucham muzyki filmowej-, klasycznej (do nauki głównie) i popu (wyłącznie klasyki :) ) + zdecydowana część utworów z lat 80.

2.Ulubiona piosenkarka?
Była wokalistka Nightwisha - Tarja :) Nie pogardzę Madonną (normalny pop, a nie jakis disco polo zagraniczne udające pop, nie będę wymieniać z nazw :) ), na której koncercie miałam być parę lat temy (Maja nie bij mnie, za to ,że nic Ci nie mówiłam ;) )

3. Ulubiony wokalista?
Nie wiem czy jakiegoś znam :p Aaaa mam Bednarek, miał kiedyś jedną piosenkę, co wiecznie w autobusie leciała i mi się całkiem podoba :)

4.Ulubiony zespół?
Tu mogę wymieniać, ale napiszę tylko "Nightwish" - wprowadził mnie w drogę metalu, choć sami grają metal symfoniczny :)

5.Jakiej muzyki nie znosisz?
Rapu, gdzie przeklinają caaaały czas, muzyka eletroniczna czasem mnie wkurza, ale cześciej daje radę i oczywiście nie znoszę "popu".

6.Lubisz śpiewać? Umiesz?
Zdania podzielone, w chórze sobie jakoś radziłam (w muzycznej i w zwykłej szkole), ale solowo na pewno nigdy nie wystąpię.

7.Jakiej stacji muzycznej słuchasz najczęściej?
Lubię stacje na RMFON, bo jest tam dużo fajnych stacji :)

8.Ulubione piosenki?
Będą 3: Nightwisha, AC/DC, Metallica :)






To koniec :) A jaka jest wasza ulubiona piosenka? ulubiony zespół?

2 komentarze:

  1. Ja też mam zawsze problem, żeby wymienić jeden zespół :D Ale jeśli chodzi o polski zespół to mój ukochany Dżem a zagraniczny to Sabaton, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię te zespoły :D Zdałam sobie sprawę, że lubię ich baaaaardzo dużo i ciężko byłoby je wymienić, a co dopiero ułożyć w kolejności, które mi się najbardziej podobają :p

      Usuń