czwartek, 4 czerwca 2015

Kim nie jestem

LIVE BY LIFE



Założyłam tego bloga, w sumie nie wiem dlaczego, z nudów. Przeglądając wiele innych stron w Internecie szukałam "czegoś", nie do końca wiedziałam o co mi chodzi. Mój blog będzie poświęcony mojemu życiu, które nazwane jest przez niektórych jako "szalone". Próbie zmienienia własnego ciała, poprzez różnego rodzaju aktywności fizycznych, a uprawiam ich sporo.

Przejdźmy jednak do sedna. Chcę, by ten blog był inny, mam dosyć takiego samego początku WSZYSTKIEGO. Zabawne, bo dużo rzeczy jest takie same, cały czas. Więc teraz pora na kilka faktów, kim nie jestem? Jaka nie jestem?
  • Na pewno nie jestem osobą niską, staram się to wykorzystywać, ale coś mi to nie wychodzi. Gdybym mogła to oddałabym z 10cm.
  • Nie jestem osobą utalentowaną, raczej nie posiadam "daru", dzięki któremu coś mi wychodzi. Godziny treningów, wiele czasu poświęconego na wykonywanie tej samej czynności dały efekty.
  • Nie jestem realistką. Często próbuję, ale większość czasu spędzam bujając w obłokach  oraz snując plany, które są zdaniem wielu osób nierealne.
  • Nie jestem osobą lubiącą życie w dużym mieście pośród ludzi. Faktem jest to, że chciałabym mieszkać blisko dużego miasta, ale nie w nim. Lepiej czuję się w małej grupie. Najlepiej to w samotności, choć lubię towarzystwo.
  • Brakuje mi pokory. Chciałabym mieć wszystko od razu. Jedak życie uczciwie kara mnie za to.
  • Nie jestem leniwa, pracowita też nie. Wiele rzeczy, których nie lubię, a zrobić muszę staram się osiągnąć jak najmniejszym kosztem. 
  • Nie jestem osobą siedzącą cały czas w domu, której największym wyzwaniem jest pójście do szkoły. Poza 40 lekcjami w tygodniowym rozkładzie szkoły znajduje czas na 2-4 treningi biegowe, przynajmniej 2 pływania i roweru oraz 2-4 godzin jazdy konnej. Nie wspominam o treningu uzupełniającym takim jak medytacją, którą staram się praktykować jak najczęściej oraz o treningach siłowych. 
Do zobaczenia w następnym poście! :) 

2 komentarze:

  1. dodawaj jakieś zdjęcia plis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się dodawać zdjęcia, ale nie zawsze mam co dodać :) w nowszych postach jest ich sporo :) Poza tym dzięki za tyle komentarzy!

      Usuń