sobota, 27 czerwca 2015

[TAG]: Czas dla siebie + CZAS

LIVE BY LIFE

Hej! Dzisiaj nie wydarzyło się u mnie nic nadzwyczajnego, dlatego przychodzę do Was z tagiem: Czas dla siebie. Nie odpowiem na wszystkie pytania, tylko część. Nie chcę, aby mój blog przeszedł na problem lakieru do paznokci lub świeczki. Mam teraz ponad dwa miesiące dla siebie. Trzeba naładować baterie, bo ten rok będzie strasznie pracowity! Pod względem szkoły i sportu. We wrześniu jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planami to mam zajęte już 3 weekendy na zawody! :D I to dosyć ważne. Na każdej imprezie będę wypluwać sobie płuca, walczyć o każdą setną. Teraz przejdźmy to tagu :)

1. Co oglądasz lub czytasz kiedy masz czas dla siebie?
Generalnie nie oglądam telewizji, jeżeli coś oglądam to są to filmiki na YouTube, głównie vlogi oraz filmy. Jednak wolę czytać niż oglądać, więc film musi mieć bardzo interesującą fabułę lub w przypadku 'poważniejszych' filmów, poruszać ciekawiący mnie problem.
Czytam głównie książki przygodowe, fantastykę, fantasy takie jak seria "GONE" czy "Życie, które znaliśmy". Również bardzo chętnie czytam biografie 'wielkich ludzi'. Na mojej półce nie brakuje lektur dla biegaczy - "Jedz i Biegaj", "Urodzeni Biegacze", "Bez ograniczeń" czy "Ukryta Siła". Jak zapewne wiecie z ostatniego postu obecnie czytam "Siłę Ambicji", póki co jest naprawdę ciekawa :) Uwielbiam lektury tego typu po dostaję po nich mega motywacyjnego kopa do działania :)

2.Coś do picia i jedzenia w chwilach relaksu?
Jeżeli chcę się zrelaksować to wyciskam świeży sok z owoców, robię owocowo-warzywnego szejka z wodą lub mlekiem roślinnym, albo w zimny wieczór robię genialną czekoladę z daktyli <3 Do jedzenia zazwyczaj jak to na mnie przystało biorę sporą ilość warzyw, czasem owoców. Równie często można u mnie spotkać bakalie i orzechy.

3.Czy kiedykolwiek spędziłaś swój wolny czas poza domem?

Oczywiście! Większość mojego czasu poświęcam na uprawianie sportów, które odstresowują, relaksują i napełniają mnie pozytywną energią. To jest jak zjedzenie ogromnego endorfinowego ciastka! Biegacze kochają ciastki :D

4.Czy kiedykolwiek poszłabyś do kina sama?
Byłam chyba raz lub dwa sama w kinie i jakoś nie stanowiło to dla mnie problemu :) Fakt, że siedzenie i oglądanie reklam było strasznie nudne, ale trwało to może z 15 minut, da się znieść :)

5.Dodaj coś od siebie, co robisz jeszcze podczas czasu dla siebie?
Skoro to jest czas dla mnie, to staram się wyciszyć, pomyśleć o sobie, o tym co robiłam, co robię i co będę robić. Muszę ustalić wtedy plan działania, który doprowadzi mnie do celu. Staram się chociaż chwilę pobyć w samotności. Teraz- podczas wakacji, muszę wrócić do medytacji, bo ona strasznie na mnie dobrze działa i pozwala żyć w harmonii z ciałem.


CZAS

W ten oto sposób z 10 pytań w Tagu zrobiłam 5. Ale to jeszcze nie koniec. Jako, że dzisiaj mówię o czasie, to pociągnę ten temat trochę dalej. Ostatnio natknęłam się na parę obrazków. Miałam zrobić o nich osobny post. Jeden z nich w ciekawy sposób obrazuje pojęcie czasu. Zobaczcie sami.



Zachęcam do podzielenia się swoją opinią na temat obrazu w komentarzu. :)

3 komentarze:

  1. Z jakiej strony brałaś ten obrazek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie pamiętam. Spokojnie możesz go pobierać, a w następnych postach postaram się wrzucić inne, również intrygujące.

      Usuń
    2. Być może pochodzą one z "Viralki", ale głowy nie dam.

      Usuń