sobota, 6 czerwca 2015

[TAG] 100 pytań, których nikt nie zadaje

LIVE BY LIFE


W tym poście odpowiem na 100 pytań, dowiecie się o mnie kilku bardziej i mniej dziwnych faktów.  To zaczynamy!


1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Staram się cieszyć z wielu rzeczy, ale najpiękniejszą rzeczą dla mnie w życiu jest robienie tego co kocham <3

2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
Zamknięta :p

3. Czy zabierasz szampony i odżywki z hotelu?
Nie :)

4. Czy musisz być cały przykryta kołdrą?
Teraz już nie, chyba, że jest zimno xD Chociaż kiedyś bałam się, że potwory mnie zaatakują :p

5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
Nie, ale musiałam kiedyś go zrobić do podstawówki na przedstawienie i niezbyt mi się chciało...

6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
Raczej nie korzystam z kuponów, takie rzeczy w USA :p haha

 7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Wybrałabym pszczoły, ponoć to zdrowe :) Niedźwiedź połknąłby mnie na 2 razy, bo jestem dosyć "długa" :)

 8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
Używam ich w hurtowych ilościach ^^

9. Czy masz piegi?
Nie mam.

 10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
Zależy, choć zazwyczaj tak :)

 11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
Czasem mam potrzebę nauczenia się czegoś, akurat w tym momencie kiedy nie ma nauczyciela i te 14 osób potrafi zrobić taki szum... Denerwuje mnie też wiele innych drobiazgów.

12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
Żeby to raz :) Później przez jakiś czas wyręczał mnie w tym pedometr.

13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
Wyobraźmy sobie spacerek w górach, ponad 20 km w jedną stronę, chyba, że się zgubimy i do tego parę litrów wody.

 14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
Nie przypominam sobie, idźmy dalej.

 15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
Jak jestem sama w domu, nie ma prądu to się zdarza.

16. Czy gryzłeś swoje długopisy/ołówki?
Nie, ja je skracam zębami, nadal.

17. Z iloma osobami spałeś w tym tygodniu?
Całym światem.

18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
Obecnie śpię na podłodze więc ponad 25m2.

19. Piosenka tygodnia.
Unforgiven <3

20. Czy przeszkadzają ci faceci ubierający się na różowo?
Ich sprawa :')

 21. Czy nadal oglądasz bajki?
Taak. Raz bo lubię obejrzeć bajke Disneya tak jak to było kiedyś, a dwa- mogę je oglądać w innym języku jednocześnie poznając nowe słowa, zwroty. Naprawdeę pomaga :)

22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
Wszelkiego rodzaju horrory, nudzą mnie, były 2 wyjątki, ale reszta moim zdaniem jest beznadziejna :)

23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
Po co miałabym go zakopać?

24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
Woda, woda życiem.
Ewentualnie sok/koktail który sama zrobiłam.

 25. Ulubiony sos do nugetsów?
Jest opcja wegetariańska/wegańska?

 26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Komosa ryżowa + warzywa, dużo warzyw lub amarantus na słodko z owocami <3

 27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
Bogowie, Shrek (powrót do przedszkola!), Forrest Gump.

 28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
Mama!

29. Czy byłaś kiedyś w harcerstwie?
Nie, ale chciałam tylko coś mi nie wyszło.

30. Czy kiedykolwiek pozowałeś nago w magazynie?
Oczywiście! Codziennie rano!
Na serio: NIE.

31. Kiedy ostatnio pisałeś do kogoś list na papierze?
W sumie to nie dawno :) Wymieniałyśmy się paczkami z koleżanką zaa oceanu.

32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
Nie próbowałam.

33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
Tak, za szybko biegłam w parku. Drzewa mnie złapały.

34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
Nie posiadam samochodu, prawka itd.

35. Ulubiony rodzaj kanapki?
Same warzywka i jakieś fajne pieczywko co ma dużooo pestek i ziarenek.

36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
Shake i koktajle, chyba, że padł mi blender to owsianka z dużą ilością dodatków :) Lub amarantus z jogurtem naturalnym, owockami, karobem, cynamonem, ksylitolem i spiruliną :))

37. Kiedy chodzisz spać?
Jak chodzę do szkoły to po 22, jak mam wolne to wtedy jak chcę.

38. Czy jesteś leniwa?
Jak jetem zmęczona to jestem strasznie leniwa, ale zazwyczaj mam dużo energii do robienia wielu rzeczy.

39. Za co przebierałaś się na bale w przedszkolu?
Pamiętam indianke i tancerke :)

40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
SMOK!
S<i>mok ma silny charakter i jest wytrwały. Wierzy, że jego działania zostaną uwieńczone sukcesem. Niesprzyjające okoliczności często obracają się na jego korzyść. Smok ma talent przywódczy, ale często nie rozumie słabości innych. Potrafi wzbudzić w ludziach szacunek, a nawet respekt. Czasami bywa trochę próżny, lubi sporo wydawać na zabawę
i przyjemności.
Ma także powodzenie w miłości.
Jego energia i poczucie humoru przyciągają do niego wielbicieli.
Jego elementem jest ziemia, a kolorem żółty. </i>

41. W ilu językach mówisz?
Polski potrafię płynnie, angielski jak się postaram i ktoś mówi wolno i wyraźnie to być może się dogadam, uczę się niemieckiego, znam parę słów po rosyjsku.

42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
Nie, ale myślę nad prenumeratą np. Świata wiedzy czy Sekretów Medycyny.

43. Lego czy lincoln lego?
Wiem tyle, że to chyba jakieś klocki :)

44. Czy jesteś uparta?
Zdarza się :)

 45. Leno czy Letterman?
Letterman mi się bardziej podoba :p

46. Czy oglądałaś kiedyś seriale?
Zdarza mi się obejrzeć, ale rzadko i nieregularnie.

 47. Czy boisz się wysokości?
Raczej nie.

48. Czy śpiewasz w samochodzie?
Żeby tylko tam :) Pozdrawiam sąsiadów!

49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
Jest dobra akustyka xD heheh nie

50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
Nie próbowałam, raczej nie zamierzam.

51. Czy używałeś broni?
Wiatrówka, ponoć mi wyszło :) I jeszcze taki fajny duży karabin, bardzo fajny był, trafiłam w głowę ludka na tarczy.

 52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
W zeszłym roku w czerwcu jak potrzebowałam zdjęć do legitymacji WOPRowskich.

53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
Nie widziałam nigdy na żywo, jedynie urywki gdzieś w TV.

54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
Tak, a bardziej to co będzie po nich.

55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
Taak :)

56. Ulubione ciasto owocowe?
Tofurnik z truskawkami, gorzką czekoladą i płatkami hiszpańskich migdałów <3 moc

57. Kim chciałeś być w dzieciństwie?
Z takich ambitniejszych to chciałam iść na medycynę i póki co przy tym pozostanę ;)

58. Czy wierzysz w duchy?
Czemu nie :)

59. Czy miałeś kiedyś uczucie Déja vu?
Zdarza się.

60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
W ziemie D3, teraz nie. Zdarza się mi brać również B12 z wiadomych powodów, ale normalnie dostarczam sobie jej jedząc produkty odzwierzęce, sytuacja zmienia się w lecie, bo jem zazwyczaj same produkty roślinne.

61. Czy nosisz kapcie?
Nie lubię :)

62. Czy nosisz szlafrok?
Nie, jestem gorąca :p

63. W czym śpisz?
Piżama lub leginsy + dużaa koszulka :)

64. Pierwszy koncert?
Nie mam pojęcia, dawno temu to było.

65. Superpharm, natura czy rossman?
Rossman, w mojej miejscowości największy wybór :)

66. Nike czy adidas?
Nike, choć za nimi nie przepadam za bardzo.

67.  Cheetos czy fritos?
Szpinak.

68. Orzeszki czy nasiona słonecznika?
Wszystkie orzechy, wszystkie nasiona, byle bez dodatków.

69. Czy słyszałaś o grupie Tres Bien?
Nie.

70. Czy brałaś lekcje tańca?
Nawet przez kilka lat, od towarzyskich przez nowoczesny, współczesny, break dance. Teraz mam towarzyskie w szkole.

71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
Nie mam rodzeństwa.

72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
Taak :) Jak miło mieć ten gen dominujący, a nie recesywny :))

73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny
?Nie, ale w 1-3 podstawówki brałam udział.

74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
Powiedzmy, że tak.


75. Czy masz płyty gramofonowe?
Nie, ale chciałabym usłyszeć dźwięk z takiej płyty :)

76. Czy masz gramofon?
Nie.

77. Czy palisz kadzidełka?
Nie, większość dla mnie śmierdzi.

78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Tak.

79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
ACDC, Nightwish, Metalica, Within Temptation i inne.

80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
Eluveitie na YT.

81. Gorąca czy zimna herbata?
Ciepła lub bardzo schłodzona.

82. Cukier czy słodzik?
Ksylitol.

83. Jak dobrze potrafisz pływać?
Jestem młodszym ratownikiem WOPR, brałam udział z sukcesami w zawodach. Chyba dosyć dobrze.

84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
Tak.

85. Czy jesteś cierpliwa?
Nie za bardzo.

86. DJ czy zespół na wesele?
Jeszcze mam czas.

87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
Tak, czasem się zdarzało.

88. Czy miałeś kiedyś operację plastyczną?
Nie.

89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
Nie lubię oliwek. Z oliwek jedynie oliwa.

90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
Niet.

91. Najlepsze miejsce na kominek?
Salon.

92. Chcesz się ożenić?
idk

93. Jeśli masz żonę, jak długo jesteście małżeństwem?
Nie posiadam.

94. W kim podkochiwałaś się jak byłeś w przedszkolu?
Nie pamiętam i to było dawno i nie prawda.

95. Czy dążysz do celu po trupach?
Po zwłokach.

96. Czy masz dzieci?
Nie.

97. Czy chcesz mieć dzieci?
Może.

98. Ulubiony kolor?
Czarny, niebieski, fioletowy.

99. Tęsknisz za kimś teraz?
Tak.


100. Czy chodzisz na fitness?
Hello... Jestem Weronika Chodakowska, prawda Anka?

No to byłoby na tyle :)

Miłego dnia!



2 komentarze:

  1. No to mi dałaś lekturę :) ja jeszcze nie robie tego tagu, za mało czasu! a co do znaku drogowego, to jak następnym razem pójdziemy na rondo (tym razem i ja się wybiorę!) to ukradniemy znak! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra! :) Trzeba zaliczyć wszystkie ronda w ciągu jednego dnia razem z Igą :)

    OdpowiedzUsuń