czwartek, 18 czerwca 2015

[TAG]: 15 pytań o szkole

LIVE BY LIFE



Jako, że zbliża się koniec roku to na miłe pożegnanie tego roku szkolnego przygotowałam tag na temat tak zwanego "drugiego domu", którym ponoć jest szkoła. Mi osobiście został do zaliczenia tylko sprawdzian z historii, który piszę jutro. Potem jeszcze niby 2 dni nauki, jakiś dzień sportu i "dzień gospodarczy". Ale przejdźmy do tagu.

1. O której wstajesz do szkoły?
W ciągu roku wstawałam zazwyczaj o 6:00, zdarzało się mi parę razy wstać o 6:15-6:20, ale to jest naprawdę "szalone". Gdy jest potrzeba (nauka, poranny trening) jestem w stanie wstać odpowiednio szybciej.

2.Ulubiony nauczyciel?

LISEL. Bez dyskusji. Lubię tez innych nauczycieli, jakoś nie mam takiego znienawidzonego, jednych lubię bardziej innych mniej. O ile nauczyciel dobrze tłumaczy, ciekawie prowadzi lekcje, jest miły i jest w stanie czegoś nauczyć to bardzo mi odpowiada :))

3.Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Mam dosyć dobre ocenki z biologii, z matmy i chemii też jakoś sobie radzę, jeżeli nie popełniam głupich błędów (jak to zwykle ja) to mam bardzo dobre oceny.

4.Plecak czy torba?
Plecak, zdecydowanie. Kiedyś miałam torbę, ale nadmiar książek sprawia, że jest to po prostu niewygodne. Choć ja i tak mam połowę książek w szafce, ale dla dobra mojego kręgosłupa wybieram plecak.


5.Czy malujesz się do szkoły?
Nie wiem czy to co ja robię można nazwać makijażem.



6.Jak jesteś zazwyczaj ubrana do szkoły?
Spodnie + t-shirt,
lub w jakąś sukienkę czasem wchodzę hahah :))

7.Co jesz w szkole?
Jak to na mnie przystało to jem różne dziwne rzeczy. Jadłam wszelkiego rodzaju sałatki, budynie lniane, owsianki, amarantusy, twarogi, tapiokę i tak dalej. Obecnie stanęło na 2 bananach i wodzie :)) LENISTWO!

8.Przedmiot, z którego jesteś słaba?
Jakbym się uczyła to byłaby pewnie ze wszystkiego na normalnym poziomie. Generalnie to największy problem dla mnie stanowi historia (nie potrafię się tego uczyć) i niemiecki (nie chce mi się tego uczyć, metody nauczania do mnie nie przemawiają).

9.Czym jeździsz do szkoły?
Najpierw idę na przystanek. Nie mam daleko, jakieś 3 minuty drogi na najbliższy, zdarza się, że idę 2-3 przystanki dalej, bo mam trochę czasu. Potem jakieś pół godziny w autobusie i z 800m pieszo do szkoły.

10.Zmieniasz buty w szkole?
Niby jest regulamin i to sprawdzają, ale jak ktoś lata przez cały rok w adidasach to niezbyt to widać. Zmieniam tylko jak jest zima i bardzo widać, że takich butów nikt nie nosi do szkoły :)

11.Czy lubisz ćwiczyć na wfie?
Lubię sport, ale nie wf. Gramy głównie (a właściwie to praktycznie) w siatkę, której nie cierpię. Ostatnio zaczęli biegać, ale oczywiście wtedy kiedy ja mam kontuzję... W podstawówce uwielbiałam wf, bo był bardzo dobrze prowadzony i ciekawy, ale teraz to nie komentuję tego co tam się dzieje.

12.Jak się czujesz w swojej szkole?
Generalnie to za szkołą nie przepadam, ale lubię część osób i gdyby nie oni to nie mam pojęcia co bym zrobiła. Zresztą co miałabym robić w domu przez tyle czasu, jakbym nie chodziła do szkoły? :)



13.Czy w zeszłym roku miałaś świadectwo z czerwonym paskiem?
Tak, zawsze miałam pasek na świadectwie.

14.Masz w szkole grupę osób, z którymi się zadajesz czy rozmawiasz z każdym?
Znam parę osób i rozmawiamy ze sobą, ale rozmawiam też z innymi, chociażby z "grzeczności".

15. Nosisz dodatki (np. bransoletki) do szkoły?
Jeżeli gumka do włosów na nadgarstku się liczy to tak. Kolczyków nie noszę, bo nie ma cierpliwości, aby zdejmować je później, a jakieś ustrojstwa wiszące na szyi mnie wkurzają. O tych na palcach nie wspominam. A i kiedyś zegarek nosiłam do szkoły jak miałam treningi z WOPRu po szkole :))

No to na tyle :) Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz